tröttmössa

så var helgen över, har varit i kalix sen igår. eller idag var jag väl mest i piteå/öjebyn eftersom emma flyttade in på grans internat idag. åh, jag blev själv sugen på å fixa å dona med nya saker, synd att jag inte har nå här hemma som jag på rak arm kommer på att jag ska fixa.
varför går helgerna så fort när man är iväg?
nästa helg vill jag då vara hemma, känns som att vi inte har varit hemma ordentligt på evigheter. fast vi har säkert de men de känns inte som så när man just har kommit in genom ytterdörren.
nu ska jag vila min tankspridda å trötta hjärna så den orkar tänka lite på jobbet imorgon, helst ska den vara super jävla effektiv och kreativ.

night !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0